top of page

SERVEIS I HORARIS

El meu hobby:

Activitats programades fora d’horari escolar i laboral. A través d’elles es vol treballar diferents àrees del individu (aspectes físics, emocionals, de creativitat, d’atenció, de psicomotricitat, etc.) 

  • Teatre (activitat anual)

  • Ball i expressió corporal (activitat anual)

  • Música (activitat anual)

 

El local (activitat anual):

El local és un espai polivalent destinat a satisfer les necessitats, els interessos i els gustos dels nois/es amb discapacitat. Un espai propi on gaudir del seu temps d'oci i interrelacionar-se amb els altres companys. Un punt de trobada on aprendre informàtica, realitzar deures, llegir, escriure, sempre a través dels seus suggeriments.

 

Sant Joan Actua!:

Sant Joan, Actua! és un espai d’oci destinat a joves i adults amb discapacitat (psíquica, física i/o sensorial). L'activitat es realitza els diumenges a la tarda i té com a objectiu principal proporcionar un espai d'oci a les persones amb discapacitat. Totes les activitats que es realitzen són programades a través dels suggeriments dels participants. 

 

 Sant Joan Actua! ESTIU

 

Tallers i xerrades per les famílies:

Tallers i xerrades organitzats de forma esporàdica i amb uns objectius clars i específics en funció de les demandes i preferències de les famílies.

Som diversos, i què? 

Activitat dins el PAE de Vilanova i la Geltrú) Activitats adreçades a les escoles i instituts per sensibilitzar a l'alumnat sobre la diversitat funcional.

Horaris:

 

Atenció al públic:

  • Dimarts de 10:00h a 12:00h (Centre Cívic Molí de Vent), cal concertar prèviament cita a vilanova.actua@gmail.com

  • Realització de les Activitats (totes al Centre Cívic Molí de Vent):

    • Dilluns i dimecres: 

      • 17:00 a 18:30h  Ball i Expressió Corporal

      • 18:40 a 20:00h  Teatre

    • Dimarts:

      • 17:30 a 19:00h  Música

    • Dijous:

      • 17:00 a 20:00h  El Local

  • Caps de setmana, activitats al Centre Cívic de Molí de Vent amb Sant Joan Actua!

bottom of page